عاشق آرش برهانی

عاشق آرش برهانی

ورزشی

فصل او با وجود مشکلاتی که داشتیم خوب نتیجه گرفتیم. حالا جام حذفی شروع خواهد شد و بازی‌ها نیز فشرده می‌شود، من امیدوارم استقلال نیم فصل دوم را خوب شروع کند و تیم هم تقویت شود.»
او در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنی در جام حذفی دوباره قهرمان شوید خاطرنشان می کند:«جام حذفی قابل پیش بینی نیست ولی تلاش ما این است که بتوانیم عنوان سال گذشته را تکرار کنیم.» حالا مهاجمان استقلال از آماده شدن جباری و بازگشت او به میادین خوشحال هستند و برهانی هم این موضوع را تایید می کند:«طبیعتا همین‌طور است. بازگشت مجتبی به نفع استقلال است و همه ما خوشحالیم. امیدوارم در نیم فصل دوم روزهای خوبی داشته باشیم.»
او در قسمتی از حرف هایش می گوید:«ما چند بازیکن را به دلیل محرومیت، مصدومیت و به دلایل دیگر از دست دادیم و مشکلات و حاشیه‌های زیادی داشتیم. استقلال با یک بی‌پولی بی‌سابقه مواجه شد ولی با همه این مشکلات با تیم صدرنشین هم امتیاز شدیم و این نتیجه بدی نیست. مطمئنا در نیم فصل دوم می‌توانیم شرایط بهتری پیدا کنیم و فکر می کنم سپاهان اصلی ترین رقیب ما برای قهرمانی است.»
برهانی در پاسخ به این سوال که نظرت در مورد گروهی که استقلال در لیگ قهرمانان آسیا در آن قرار دارد چیست می گوید:«اسمش را گروه مرگ گذاشته‌اند. مرگ پایان زندگی است و اگر ما هم از این گروه بالا نرویم حذف می‌شویم. کار سختی داریم ولی باید صعود کنیم.همه تیم‌های این گروه خوب هستند. من با یکی از دوست‌هایم در امارات صحبت می‌کردم و او می‌گفت العین امسال خیلی خوب شده است. الریان هم نسبت به گذشته پیشرفت کرده و قوی‌تر از سال گذشته شده است و الهلال عربستان را همه می‌شناسند.»

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: لیلا ׀ تاریخ: یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , ashegarashborhani.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com